mandag 28. november 2011

Aloe Vera Juice

Hold magen i toppform med Aloe Vera! Disse juicene inneholder foruten plantekjemikalier også vitaminer, mineraler og aminosyrer, om enn i små mengder, akkurat som andre sunne grønnsaker. Økologisk dyrket og ferskpresset fra Forever Livings egne plantasjer.

Vi har tre forskjellige smaker - Naturell, Tranebær & eple og Fersken med biter av Aloe Vera.

Pris: 259,- kr.
Pris 3pk.: 769,- kr.



Personlig liker jeg best den med tranebær og eple. Den smaker godt og jeg gleder meg til å ta en shot om morgenen og kvelden.

Barna er også veldig glad i denne smaken, så det er nok denne du burde servere hvis du har små barn i huset.

Denne er også bra for urinveiene våre. Siden den inneholder tranebær, så hjelpe for urinveisinfeksjoner. Både for menn og kvinner, men vi kvinner er mer utsatt for det.










Pris: 259,- kr.
Pris 3pk.: 769,- kr

Den naturlige smaken gir jeg faktisk til katten min. Hun har en grusom "nysing" som hun har gått rundt med i kanskje 1,5 år nå og når jeg hørte om at denne juicen (og de andre smakene også) kunne giis til dyr i tillegg til mennesker, så ville jeg hvertfall prøve så hun slipper å nyse så fælt.

Først blandet jeg det sammen med vannet hennes, men det var ikke så lett  få henne til å drikke opp alt. Men så begynte jeg å "dynke" maten hennes (ikke overdrivende altså) i denne juicen og hun spiser uten nøling (jeg har en veldig kresen katt, så jeg må si jeg ble overrasket!).

Jeg har bare prøvd den på henne i ca. 1 måned, så jeg har ikke sett noen stor forandring enda, men det har minket litt med nys i allefall. Men den skal helt bort! Jeg gir rapport når det skjer.






Pris: 283,- kr.
Pris 3pk.: 819,- kr.






Noen kan syntes det er litt ekkelt med biter i juicen. Sånn er det bare, noen liker juice med og noen uten biter. Jeg har ikke noe imot det, og ferskensmaken er god! For meg ligger denne på 2. plass for meg selv.












Alle juicene gir deg det samme inntaket av vitaminer og alt du trenger på innsiden, så du bestemmer bare hvilken smak og hvem som skal drikke den.

Anbefalt dose for "normale" folk (hvis man ikke er syk, eller lignende) er én shot på 30ml om morgenen og én shot om kvelden. For å få "kjappere" og kanskje litt mer effektivt resultat, så tar du også ett glass vann etter shotten så juicen får kommet seg "ordentlig" gjennom tarmene.

Denne dunken varer ca. 1 måned hvis du tar den hver dag. Så det lønner seg å kjøpe 3 pakke med juice.

Disse juicene er i Top 8 (8 av produktene vi selger mest av).

Ingen kommentarer: