mandag 28. november 2011

Aloe Propolis Creme

Pris: 221,- kr.
En mirakel krem! Denne kan brukes til så mye. Jeg bruker den som håndkrem, spesielt om vinteren for jeg får utrolig tørre hender. Det er den beste håndkremen jeg noen gang har prøvd! Pappaen min er også enig. Han har "arbeidshender" og da hjelper denne kremen veldig for han.

Jeg bruker den også som ansiktskrem. Den kan kanskje virke litt fet, men det er den altså ikke. Jeg var skeptisk til å smøre den inn i ansiktet for jeg hater fete kremer, men jeg får silkehud av den. Jeg bruker den under Aloe Vera Gelly etter jeg har vasket ansiktet.

Den fungerer også på eksem! Datteren til min sponsor, Linda har/er plaget med eksem. Så testet hun ut propolisen på Thea og borte ble det! Så hver gang Thea kjenner hun begynner å klø bak ørene så sier hun til mammaen sin: "Mamma, Thea tlengel plopolis!" (Hvor søtt er ikke det?)

Denne kremen er i Top 8 (8 av produktene vi selger mest av).

Ingen kommentarer: