mandag 28. november 2011

Aloe Lips

Pris: 39,- kr.

JEG ELSKER DENNE LIPSYLEN! Jeg er totalt avhengig og har aldri funnet noe som gir mer fuktighet enn denne. Den varer i flere timer! Jeg prøvde den først i 2006 og siden har jeg alltid måtte ha den. Jeg bruker den også under lipgloss hvis jeg syns de "passer sammen".

Den kan også brukes andre steder på kroppen (det viste ikke jeg før i år). Jeg får litt tørr hud på siden av fingrene og da smører jeg bare på denne lipsen, og borte med det problemet.

Hvis du er forkjøla og du snyter deg mye, så blir du sår under nesa og da er det bare å smøre det under nesa, så går det over!

Altså, du kan egentlig bruke den du føler den kan hjelpe.. Det er så mange alternativer, så smør i vei!



Dette produktet er med i Top 8 (8 av produktene vi selger mest av).

Ingen kommentarer: